lunes, 15 de mayo de 2017

VILLARRICA

Kei Villarrica au i tēnei wā. Kua tīmata kē te wānanga. Hei āpōpō kōrero ai a Tony rāua ko Bruce.

Ko te āhua nei me hoki whakamuri ki te tūtakitanga i a rāua i te Rātapu. I te hōtera hoki a Daniel Orey, he Marikena e noho ana i Brasil. Ka mutu ngā mihimihi, ka haere atu mātou ki La Bifería hapa ai. Na, i hapa hoki. E whā ngā pātara merlot o Tres Palacios i pau i a mātou! Aroha ana te tūmau. Kāore e kore i hōhā ia i a mātou e ngana ana ki te whakatau i te ao whānui!

Ahakoa te pō i oho sin resaca au i te ata. Ka mutu te parakuihi me te mahi paerewa, ka haere atu ki te taunga rererangi. I reira i tūtaki i a Anají rātou ko Mariana Ferreira o Brasil, ko Marta Civil o Peina. Na, ka rere tahi mai mātou ki te taunga rererangi hōu o Temuco, ā, ka haere tika mai ki Villarrica nei.

I te mākūkū noa a Villarrica, he pērā me te wā i tae ai māua ko Aroha ki Temuco i mua, i te tau 2008. He makariri hoki, ā, ka tino ngau i te kaha o te takawai. Mōtuhi ana te tāone katoa i te auahi wahie. Kua pērā hoki ngā makawe me ngā pūeru, mōtuhi kau ana.

I te 8:30 i tae atu ki te wharekai Las Brasas kai ai i te mīti. Te nui o te mīti e pau ana i a au i Tire nei. Kua waia hoki ki ngā pisco sours. Koina pea i au rawa te moe i te pō, te pō tuatahi i au ai!

Te ohonga i te ata nei, ko te ohonga ake ki te hanga ātaahua rawa o tēnei takiwā. Ko te marino o te moana me te hanga rangatira o te maunga puia o Villarrica, ka mau te wehi!

No hay comentarios.: