domingo, 28 de diciembre de 2008

En el hogar (9 & 10 de diciembre)



Engari te pai o te oho i tō māua moenga ake! Kua tino tau te noho ki Temuco. Otirā, kāore mātou i tino puta, he wā kē hei whakatā, hei tuku karere. Ka kōrerorero hoki māua ko Tamsin mo te pukapuka.

Ko tētahi o ngā tino mahi ko te whāngai i ngā manuhiri ki ngā empanadas a Luisa. Na te maha i pau i mōhiotia ai te reka. Ahakoa te nui o te almuerzo, ka puta i te pō rā, ā, ka haere ma raro ki te wharekai Lola, kai ai i te asado criollo, arā, ko ngā kaokao kau ka āta tunua i runga i te wahie mō ngā hāora e whā! Te mutunga mai o te reka. I muri i ngā pisco sours e rua, me te waina tino pai, kua kaha rawa a Tamsin ki te katakata. Te waimarie nō mātou i hīkoi ai, ā, ka tae tika ki te kāinga.

I te rangi i muri mai ka whāngaia mātou ki te pollo arverjado a Luisa. Kua mahia te hupa heihei mā Troels i te mea i te raruraru tana puku i te rerenga kētanga o te kai (me te nui o  te mīti). Ka peka atu a Aroha mā ki te mākete. Ka hoki mai ka wehe atu ki Pucón.

Ka noho mātou ki las Cabañas Playa Linda (i waenganui i Villarica me Pucón), he pai rawa tō māua kāuta, he rawe hoki te wāhi. Ka tau te noho, ka taraiwa atu ki te maunga puia o Villarica. Engari te pai o te tirohanga atu ki te roto me ngā maunga kē atu. I te tino rata a Troels ki ngā hanga maunga puia o Chile.

Ka heke i te maunga, ka taraiwa tonu ki Pucón rapu ai i te wharekai! Engari te pai o te kai i taua pō, me te waina hoki! Ka hoki ki te kāuta moe ai...

No hay comentarios.: